close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מספר טיפים חשובים לבחירת חברה לניקוי שטיחים מובילה

מערכת שורשב כסליו, תשפא18/11/2020

בחירת חברה לניקוי שטיחים צריכה להיעשות ביתר תשומת לב, אם אתם רוצים שהשטיח שלכם ינוקה באופן יסודי ומקיף. המאמר יציע מספר טיפים לבחירת חברה לניקוי שטיחים שהינה איכותית ומובילה

תגיות:
מקצוענות מעל הכל
בין אם אתם מחפשים חברת ניקוי שטיחים למשרדים ובין אם עבור ניקיון שטיחים לבית, בחרו במקצוענים ביותר. השטיחים שלכם הם פריטים שצריכים להחזיק לאורך שנים ולהיראות במצב טוב בדיוק כמו שנראו כאשר רכשתם אותם. ישנם שטיחים יקרים העשויים בעבודת יד, שטיחים ממשי, פרסיים, אפגניים שיש לנקות במקצועיות ולהיזהר לא לפגוע בהם. במשרדים ישנם בדרך כלל שטיחים מקיר לקיר סינטטיים שדורשים ניקיון יסודי, הסרת כתמים עיקשים והפגת ריחות רעים. לעיתים מצטבר על השטיחים עובש שיש להסירו באופן מוחלט ולפיכך ניקוי שטיחים הוא עסק שצריך להיעשות בזהירות
ובתשומת לב.

שימוש בחומרים הנכונים
ניקוי שטיחים גדולים או קטנים מכל סוג נעשה באמצעות חומרי ניקוי שונים. כל שטיח מקבל את הטיפול שלו על ידי התאמת חומר הניקוי לסוג השטיח. למרות שכל החומרים ידידותיים לסביבה ומכילים חיטוי אנטי בקטריאלי צריך לעשות את ההתאמה כדי למנוע נזקים והרס. השטיחים צריכים לשמור על הצבעים והטקסטורות שלהם ויש כאלו המחייבים הסרת כתמים עדינה בחומרים שאינם חומצתיים מדי. בנוסף, הניקוי צריך להתבצע במכשור תעשייתי מתקדם הכולל הזרקה ויניקה, שאיבה מסיבית, שטיפה וייבוש טוטאלי. במיוחד ניקוי שטיחים לעסקים מחייב ייבוש מוחלט כי העסקים אינם יכולים להרשות לעצמם את סגירת העסק עד שהשטיחים יתייבשו.

האם לחברת ניקוי שטיחים יש שירותים מקיפים?
חשוב לבדוק אם חברת ניקוי השטיחים מציעה שירותים נוספים כמו טיפול בפגעי מים והצפות, נזקי אש וטיפול בבלאי מעבר לשירות השוטף שלה. חשוב להיות לקוחות של חברה היכולה להעניק לכם שירות גם במקרי חירום כמו הצפת ביוב. כלקוחות קבועים תקבלו שירות מידי הכולל שיקום ולא תצטרכו לחכות עד שהחברה תהיה זמינה.

בדקו את תדמית החברה
חברת ניקוי שטיחים מובילה ובעלת מוניטין היא חברה שיודעת לשווק את עצמה. ניתן למצוא חברות רבות באינטרנט, אך גם ניתן להבדיל באיכויות שלהן. אם נתקלתם בחברה עם אתר אינטרנטי מסודר בו מאמרים וטיפים לניקוי שטיחים, שקיפות מלאה של דרכי הפעולה, אחריות, אמינות ותודעת שירות, סימן שזוהי חברה מובילה. החשיבות של הניסיון והוותק הם פרמטרים שאין להתפשר עליהם. בדקו הצלחות מוכחות בגלריית האתר של החברה, בדקו את המלצות וביקורות הגולשים והיעזרו בפורטלים השונים. הפורטלים של אנשי המקצוע מדורגים בהתאם לחוות הדעת של הגולשים והם יכולים לסייע לכם רבות בבחירת החברה המובילה ביותר. מעבר לכך, חפשו גם מחירים אטרקטיביים ועשו השוואת מחירים בין החברות השונות. חברה עם צוות מיומן ומקצועי ובעלת ניסיון של שנים בתחום כמו חברת המקצוענים 2000, בהחלט מתאימה ומומלצת לניקוי השטיחים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה